3DBH mailan
Lauaizeta ikastetxean Plastika mintegitik 2 hautazko eskainiko dira
17-18 ikasturterako. Ikasleen nahiak, motibazioak eta Plastika eta
Ikusizkoen programazioa kontuan izanik, DISEINUA eta ANIMAZIOA-BIDEO
JOKOAK jorratuko ditugu.
Diseinuan, irudien sormena, edizioa eta muntaketa digitala egingo dugu, irudigintza analogikoa eta, batez ere, irudigintza digitala landuz. Ikaslearen sormena, talde lanerako jarrera, autonomia eta ardura landuko ditugu. Hauekin batera, kolorearen teoriaren aplikazioak landuko dira, hizkuntza plastikoak, testurak, konposizioa eta adierazpena. Baita ere: kartelgintza, katalogoak, objektuak, espazioak, logotipoak,..
Lauaizetan urteak
daramatzagu software librea erabiliz eta eskerrak luzatu nahi dizkiogu
hemendik software librea garatzen eta zabaltzen duen komunitateari.
Diseinua lantzerakoan #Linux #Ubuntu izango da sistema eragilea eta irudien
bit mapak eta #Gif animatuak lantzeko #Gimp irudi-editorea. Irudi
bektorialak lantzeko eta maketazioak egiteko #Inkscape. Testuak
prestatzeko #Libreoffice. Marrazketa teknikorako #Librecad. Objektuak
3D moduan diseinatzeko eta espazioak diseinatzeko #Blender. Bideoak
#Openshot programarekin editatuko ditugu eta audioa #Audacityrekin.
Programa geihago ere erabiliko ditugu, baina hauek dira
garrantzitsuenak.
Animazio-Bideo
Jokoak
hautazko berria da. Bertan landutako gaitasunak eta prozedurak
Plastika ikasgaian landu izan ditugu, eta balorazio positiboa egin
ondoren, hautazkoan buru-belarri lantzeko eskaintza luzatu nahi dugu.
Animazioa eta bideo
jokoak erlazionaturik daude arlo askotan. Gure kasuan Bideo jokoak
atalean JOKOAK sortuko ditugu, animazioa ezinbestekoa izanik.
Animazio atalean, animazioek kutsu artistikoa izan behar dute,
ANIMAZIOA bere baitan izango da helburua.
Software librea
erabiliko dugu Bideo Jokoa sortzeko eta muga bakarrak irudimena, lan
kopurua eta ordenagailuen indarra izango dira.
2D moduan #Scratch
programa ezaguna erabiliko dugu bideo jokoa sortzeko eta ikasleak
plastikako atal hauek landuko ditu: pertsonaien marrazkiak,
eszenak, objektuak eta abar. #Gimp eta #inkscape erabiliz, 2D
animazioak sortuko ditugu #istorioak kontatzeko, #GIF artxibo moduan.
3D moduan #Blender
erabiliko dugu animazio eta bideo jokoak sortzeko. Eszenen
sorrera, mendiak, sua, haizea, leherketak, grabitate indarra,
marruskadura, argiztapena, pertsonaien mugimenduak, abiadura
aldaketa,...Blender programarekin batera, bideo jokoak egiteko
beste moduak ikertuko ditugu: Unity 3D, PS, Unreal, eta abar, bai PC ordenagailuetan zein android mugikorretan aplikatzeko.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina