Argiluna landu dugu
arkatzez, boligrafoz eta azkenik akuarelaz, 2DBH plastikan. Argiluna landu ondoren
eta kolorea beti lan guztietan presen dagoenez, KOLOREAREN
SAILKAPENAK ETA TEORIA landuko dugu, ZIRKULU KROMATIKOA eginez.
Bai Gimp eta bai Inkscapen milioika kolore klik batera.
Kolore gurpila saguarekin mugitu eta koloreak bilatu.
Koloreak zurira eta beltzera eralda daitezke.
Gama kromatiko guztia. Ñabardura, saturazio eta argitasuna kontuan izanik.
Ikasleak jolasean kolorearen teoriaren kontzeptuak beregana ditzake. Armonia eta kontrastea kolore argitasunaren arabera, eta baita ere, kolorearen tenperatuararen arabera, kolore hotzak eta beroak konbinatuz.
Kolore nagusietatik bigarren mailako eta hirugarren mailako koloreak lortzeko ehunekoak erabil daitezke.
Software librea eta oso indartsua, aurrerakoia, euskaraz dagoena. Argi koloreak zein pigmentu koloreak bereiztuz(CMYK).
IKT baliabideak informazioa azkar eta modu dinamikoan partekatzeko aukera ematen du. Internet liburutegi digital zabala eta irekia.
Kolorearen teoria
ikastea nahiko atsegina da ikasleentzat eta erraz barneratzen dute.
Zirkulu kromatikoa egitea atsegina gertatzen zaie. Blog sarrera
honetan, zirkulu kromatikoa nola egin azaltzen saiatuko gara, IKT
baliabideak aplikatuz eta ikaslearengan aukera guztiak irekiz:
paperean gauzatutako zirkulu kromatikoa egingo dugu, pigmentu kolore
moduan. Horretarako ikasleak tenpera, koloretako arkatzak, akuarela eta
aldizkariekin collage teknikak aukera ditzake. Baina, lehenago
ikasleak kolorearen teoria nagusia bilatuko du wikipediara edo beste
webgunetara joz. Behin teoria irakurrita Gimp eta Inkscape programak
erabiliz, modu digitalean, kolorearen sailkapena eta nahasketa
ezberdinak ikertuko ditu, klik pare bat eginez, kolore gurpilak
begiratuz. Dena argi eta garbi ulertutakoan, musika ona jarri eta
eskuz pintatzera...
Hurrengo bideoaren azpitituluak euskara, gaztelera eta inglesa hizkuntzetan aukera daiteke.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina