Ikus-entzunezko tailerrean blender software librea
erabilita hegazkinaren animazioaren proiektuaren eredua
da hau. Ikasleek 3d programa pixkat erabiltzen ikasi dute:.
3 ardatzen arabera nabigatzea, X, Y eta Z. Bistak erabiltzea:
aurrekoa, profilak, goiko bista...
Objektuak animatzea denbora eta kokapenaren arabera...
Bideo honetako paisaiaren irudiak Getaria goiko
mendietan ateratakoak dira . #Blender
software librea erabilita hegazkin osoa sortu dugu.
Hala ere, denbora aurreratzeko modu librean bakoitzak
nahi duen hegazkin mota deskargatu dezake lizentzia
librearekin. Horretarako hainbat webgune daude.
Musika eta soinu efektuak
youtubetik jaitsita daude, baimen librearekin.
Hizkiak editatzeko #inkscape software librea eta irudiak
lantzeko #Gimp erabili dugu. Hizki motak #dafont
web gunetik deskargatu dira eta bideo edizioa
#openshoten, software librea ere. Youtubetik deskargatzeko
ssyoutube erabili da. Bideoaren atzeko paisaia irudi bat da.
Zabaleran luzea, Gimpen egin daiteke, eta animatu daiteke
3D sentsazioa lortzeko, ertzetatik tiraka. Ideia hori
Pepeschool-eko Daniel Martinez Larak(Pepeland) azaldu
zuen youtubeko bere kanalean musu truke. Artista hau
Blenderren marrazki bizidunak ataleko (Grease Pencil)
garatzailetako bat da.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina