#Blender
programa erabilita bideo-jokoak sortu ditugu 4DBHko Plastikan eta
3DBHko Animazioa3D hautazkoan. Emaitza zoragarriak lortu ditugu,
baina oraindik publikatzeko Blender programa garapen fasean aurkitzen
da eta maiatzean bertan liberatu dute lehen pribatua zen programa
bat, besteak beste. Blenderrekin publikatu daiteke, exekutagarri bat
sortuz, baina lan asko emango lioke erabiltzaileari: Lauaizetako
webgunetik, edo Plastikako blogetik, artxiboa deskargatu eta
exekutatu. Jatorrizkoa Linuxen sortua bada, Linuxekin soilik erabil
daiteke. Windowsen erabil ahal izateko, Windowsen sortu beharko
litzateke exekutagarria. Berriz diot, lan gehiegi. #Scratch
programaren sortzailea den MIT unibertsitateak sortu du ere #Godot
Engine programa, 2D eta 3Dko bideo-jokoak sortzeko
programa. Honetan eginez gero bai ahalbideratzen du modu egokian,
webgunean bertan jokoak aktibatzeko aukera. Errazago
erabiltzailearentzat. Modu berean, #Armory3D
programa software librea bihurtu da. Diru laguntza itzela jaso
ondoren, modu pribatutik modu librera igaro da. Programa honek
#Blender erabiltzen du oinarri gisa eta bertan egindako bideo-jokoak
PC plataforma anitzetan, Android zein HTML formatuetan publikatzen
ahalbideratzen du, besteak beste. #Blend4web
ere lizentzia librearekin dabil, Blender erabiltzen du eta modu
errazean publikatzen ahalbideratzen du ere. Ea 2018-2019 ikasturtean,
azken hiru hauek erabilita guk sortutako bideo-jokoak guztiek erabil
dezaten lortzen dugun.
Aurten sortutako
bideo-joko bat grabatu dugu bideoan eta hemen daukazue ikusgai.
4DBHko J. Txabarrik sortua. Bideo-joko gehiago baditugu gordeta: Anartzena, Ekain Ruizena, Paularena, Zuriñerena, Ekain De la Palmarena, Haizea eta Nahia P.rena, Nahia U.rena, Maitanerena, Ane eta Izaskunena, Maialenena, Iratxe eta Naiararena...Hurrengo urtean publikatuko ditugu denok jokatzeko!
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina