Aurreko DominoEfektua 3D bideo-tutorialean ikusitako prozedurak errepikatuz egingo
dugu Tximeleta Efektua deiturikoa. Behin, prozedurak ikasita, aukera
anitzak izango ditugu ibilbideari eta konplexutasunari dagokionez:
maldaren luzera, inklinazio angelua, abiadura, esferen kopurua,
jauziak, marruskadura indarra, talkak, objektu geometrikoen masa, eta
abar luzea.
Helburu nagusia 3D
munduan murgiltzea da, espazio geometrikoa ulertu (X,Y,Z), dinamika
eta fisikarekin jolastu, #BLENDER softwarea librearekin prozedura
gutxi batzuk erabili eta ariketa dibertigarri zein interesgarriak
egin.
#BLENDER 3D munduko
programarik ahaltsuenetakoa da, komunitateak sortua, nahi duen
guztiarentzat erabilgarri dagoena, plataforma anitzekoa eta doan. Guk
#Ubuntu(#Linux) darabilgu, oso ona, erabiltzeko erraza eta librea
ere. Animazio eta diseinu konplexuak egin daitezke Blender
programarekin, bideo-jokoak, objektuen diseinua, arkitektura-lanak,
simulazio fisikoak, efektu bereziak, konposizio digitalak,
bideo-edizioa, argazkigintza errealista, eta abar. Denetarik egin
daiteke. Guk, pixkanaka, gauza gutxi batzuk ikasita, sormena bultzatu
eta emaitza aukerak ugaritu nahi ditugu, ikasleak gainezka egin
gabe; Hau da, esferaren mugimendu naturala simulatuko dugu,
argiztapena, objektuen materiala, hauskortasuna, marruskadura,
bideo-errealizazioa eta egin daitezkeen gauza gehiago horiek ukitu
gabe.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina