bannerra 1

bannerra 1

2024/05/03

IKUS-ENTZUNEZKO TAILERRA: BIDEOJOKOAK SORTZEN.


 Software librea erabilita izugarrizko sormen lanak egin daitezke Plastika arloan: formak, irudiak, konposizioak, eszenak, animazioak, motion graphics, argazkigintza moduko simulazioak, forma berriak sortu 3D digitalean, testurak, azalak, arkitekturako egiturak, objektuen diseinuak, argiaren trataera espazioan eta objektuetan, erliebea, auzoko 3D mapak, patrimonio kulturalen maketa digitalak...gauza asko...edozer...eta  dena doako programekin, ekonomia guztientzat eskuragarri. #Daniel Bystedt sortzailearen lanak ikusi besterik ez dago (goiko animazioa tarteko.)...

3D sortzeko Blender.

Irudigintzarako Gimp, Krita eta Inkscape...

Bideo ediziorako: Openshot, Shotcut, Blender, Kdenlive..

Sistema eragilea: Linux..

Etab luzea.

Blenderrekin hainbeste eremu landu daitezke ezin dela hemen dena azaldu. Bere webgunean sartu eta saltseatu ikusteko zer egin daitekeen.

Baina orain BIDEOJOKOAK egiteko aukera irekitzen ari da berriro ere. Irudimena lantzeko, egituratzeko eta Plastika arloan ikusi eta ikasitakoa inplementatzeko eremu ikaragarria izan daiteke. Modu xumean landuta, gauza gutxirekin asko lortzeko; eta ahal den neurrian talde lanean aritzeko ere. DBHn gaude.

Blender oinarri UPBGE sortu dute komunitateko kide batzuek. Goiko irudian klikatu eta webgunera jo dezakezue. Blender bat da bideojokoetarako prestatuta. BGE aspaldiko Blender Game Engine izan zen baina Blender programa osotasunean optimizatzen joan ahala GAME ENGINE atala zaharkituta geratu zen. Azken #Blender 4.2 bertsioa oso indartsua da eta prozedura berriak egin ditzake gaur egun, modu aurrerakoi eta industriara hurbiltzen, iritsi ez bada jada. Bideojokuen atalak aurrera pausu hauek ere ahalbideratuko ditu: #Cycles, #EEVEE Next, #Geometry Nodes, #Grease Pencil, etab.   

Beraz, IKUS-ENTZUN tailerrean bideojokoak sortzen hasiko gara, klikatu beheko irudian. Ea ekainerako zer lortu dugun...





iruzkinik ez: