bannerra 1

bannerra 1

2022/02/07

SOFTBODY. FISIKAK 3D EREMUAN: MALGUTASUNA


#blender software librea erabiliko dugu Plastikan animazioak egiteko 3D eremuan, eta kasu honetan simulazio fisikoak sortzeko. Oraingoan malgutasuna. Lehenik eta behin pilotaren ibilbidea gauzatzeko egitura sortuko dugu. Kuboak dira maldak sortzeko ertzak editatuta. Collision agindua dute. Pilota oraingoan ez da Rigidbody izango, softbody baizik. Malgutasuna izango du, hau da, talkaren ondorioz forma aldakorra izango du etengabe. Horretarako, parametroak definituko ditugu: airezko pilota den ala ez, zenbat presio duen, azalaren gogortasuna, boteak emateko ahalmena, hauskortasuna, grabitatearen indarra, haizearen indarra...aukera ugari izango ditugu. Hemen adibide xume bat duzue...

Blender 3.2 aurki dator eta garapena etengabea da 3D software honetan. Eskultura eremua asko garatu da. Bertan, oihalak lantzeko eta animatzeko aukera eta erreminta ugari sortu dituzte azkenaldian. Galiziako #PabloDobarro aritu da burubelarri horretan. Orain bere proiektuetan dabil eta ez dago Blenderren lanean. Oihalaren teknikak jarraituz dago eginda pilotaren animazioa, Jayanam bideoan ikusita, youtuben. Blender garatzeko eta laguntzeko komunitate handi bat dugu. Bideo hau egiteko laguntza gisa kanal hau izan dut kontuan youtube JAYANAM. #jayanam @jayanam

iruzkinik ez: