Blender 2.8 bertsioa erabilita, SOFTWARE LIBREA, LINUX sistema eragilea bezala, 3D diseinu eta animazio errealistak sor daitezke modu erraz eta
azkarrean. Blender 2.8 bertsioak 2 motor ditu; EEVEE batetik, une oro
argiztatzeak eta testura aldaketak ikus ahal izateko, besteak beste;
eta Cycles, fisikan oinarritutako argiztatze eta testura errealistak
eta kalitatezkoak lortzeko, baina aldaketak ez unean ikusita,
aurrekoa bezala.
Argi
bolumetrikoaren eszena sortzeko honako pausoak jarraituko ditugu:
-
Formak sortu.
-
Espazio-ontzia.
-(Modifier/SubdivisionSurface.
Planoak modu kurbatuan eraldatzeko).
-(Modifier/Mirror.
Simetria egiteko).
-Planoetan
plano berriak txertatu (I tekla) eta eraldatu (E eta S teklak).
-
Zorua. Planoa zatitu (subdivide) eta eraldatu puntuak eta inguruak
mugituta (enable).
-
Zuhaitzak. Aktibatu eta zuhaitzak txertatu.
-
Argi bolumetrikoa.
-
Volumetric aktibatu.
-
Kuboa sortu eta Volumen Scater materiala txertatu eta intentsitatea
neurtu.
-
Argiak sortu (argiaren indarrak konfiguratu).
-
Point 1 (ilargiaren argia).
-
Point 2 (espazio-ontziaren argi txikiak).
-
Spot (espazio-ontziaren argi foku nagusia).
-
Kamera kokatu eta eszena render moduan jarri.
-
Animazioa egin. Eszenaren konposizioa 1 frame dagoenean I teklarekin
grabatu. Hurrengo frame posizioan eszena konfiguratu eta I tekla
berriz. Horrela, animazio osoa egin arte.
1 iruzkin:
Ze pasada! Oso ona.
Argitaratu iruzkina