bannerra 1

bannerra 1

2019/05/10

ARGI BOLUMETRIKOA. 3D DISEINU ETA ANIMAZIOA #BLENDER 2.8 ERABILITA.



Blender 2.8 bertsioa erabilita, SOFTWARE LIBREA, LINUX sistema eragilea bezala, 3D diseinu eta animazio errealistak sor daitezke modu erraz eta azkarrean. Blender 2.8 bertsioak 2 motor ditu; EEVEE batetik, une oro argiztatzeak eta testura aldaketak ikus ahal izateko, besteak beste; eta Cycles, fisikan oinarritutako argiztatze eta testura errealistak eta kalitatezkoak lortzeko, baina aldaketak ez unean ikusita, aurrekoa bezala.

Argi bolumetrikoaren eszena sortzeko honako pausoak jarraituko ditugu:
- Formak sortu.
- Espazio-ontzia.
-(Modifier/SubdivisionSurface. Planoak modu kurbatuan eraldatzeko).
-(Modifier/Mirror. Simetria egiteko).
-Planoetan plano berriak txertatu (I tekla) eta eraldatu (E eta S teklak).
- Zorua. Planoa zatitu (subdivide) eta eraldatu puntuak eta inguruak mugituta (enable).
- Zuhaitzak. Aktibatu eta zuhaitzak txertatu.

- Argi bolumetrikoa.
- Volumetric aktibatu.
- Kuboa sortu eta Volumen Scater materiala txertatu eta intentsitatea neurtu.
- Argiak sortu (argiaren indarrak konfiguratu).
- Point 1 (ilargiaren argia).
- Point 2 (espazio-ontziaren argi txikiak).
- Spot (espazio-ontziaren argi foku nagusia).

- Kamera kokatu eta eszena render moduan jarri.

- Animazioa egin. Eszenaren konposizioa 1 frame dagoenean I teklarekin grabatu. Hurrengo frame posizioan eszena konfiguratu eta I tekla berriz. Horrela, animazio osoa egin arte.

1 iruzkin:

Alexander Gabilondo erabiltzaileak esan du...

Ze pasada! Oso ona.