2008/12/28

3DBH MOZORROTU ETA JOLASTU



Kaixo 3DBHko Lauaizetako ikasleak! Otsailak 20 inguruan IHAUTERIAK direnez MOZORROAK erabiliko ditugu PLASTIKAKO gai batzu lantzeko. Ikerketa eginez pertsonai historikoa aukeratuko dugu. Hala ere, aukera librea aitzaki bizirik dagoen edonor aukera dezakezue. Fikziozko pertsonaia ere aukera dezakezue!! 10etik 1 puntu eskura ahal izateko Urtarrilak 07rako Blog honetan erantzun TXUKUN: pertsonaiaren ezaugarri fisiko eta psikologiko nabarmenenak, historian zergatik izan den ezaguna, etab...zerbait laburra eta zehatza...ez ahaztu norberaren izena, abizena eta gela jartzea. URTEBERRION!

13 iruzkin:

iosu erabiltzaileak esan du...

nik saurai batez mozorratuko naiz. karakter hotza du eta justiziaren alde dago, hala ere, batzuetan legeak saltatzea ez zaio inporta gehiegi. burua bi oihal beltzekin estali, begiak ezik. aurpegiaz aparte nuntsaku batzuk gerrian eta tunika beltza.
iosu erauskin extramiana

MANEX erabiltzaileak esan du...

Nik, gaur egungo Dalai Lama-retaz mozorratzea pentsatu dut. Orain, zuek pertsonaia honen berri jakiteko, honi buruzko hainbat ezaugarri aipatuko dizkizuet:
-Nor da? Mongolierazko dalaï, ozeanoa, eta tibeterazko lama (bla-ma)tik, irakasle izpirituala edo gurua. Hau, Tibeteko patroia da. Tradizionalki, Dalai Lama, Tibeteko buruzagi izpiritual eta iragankorra izan da.Nagusitasun politiko tradizionala dauka.Gaur egun, budismoari dagokionez, izugarrizko hedapena izan du erlijio honetxek.
-Deskribapena: Bere fisikoari dagokionez, gehien nabarmentzen direnak, bere burusoila eta jada gorputz osoan nabari zaion adinak dira, hau da, nahiko zaharra dela esan nahi dut. Izaeran aldiz, bere argitasuna zein lasaitasuna oso nabarmengarriak dira.
-Mozorroa: Burusoila, igerilekuko txano batez ordezkatzea erabaki dut,hain zuzen ere, txano hau larruazal kolorekoa izango da. Betaurrekoak albalez edo bestela kartoiez eratuko ditut eta gero beltzez margotu. Azkenik honek erabiltzen duen arropa, ohial batzuez osatuko dut, eta dagokion kolorean irudikatu.

Manex Arratibel. 3.D.

leire erabiltzaileak esan du...

Nik, Maria de terasa amaz mozorratzea pentsatu dut. Historian ezaguna izan da albanesa emakume hau. Katolika erlijiosa izan zen, gizadiarentzat izandako famarengatik. Hogeita hamar urterekin misionera egin zen.
Tunika antzeko batekin janzten zen, bordeetan zati urdin bat zuelarik. Buruan ere zapi urdin bat zeraman.

Leire Gardeazabal 3.E

andoni erabiltzaileak esan du...

apa ni saw-ko pailazoaz mozorrotuko naiz.

tunika beltz bat darama tzanoarekin eta pailazo baten maskara darama.

andoni díez 3-h

AinnhooA erabiltzaileak esan du...

apa, nik Pulp Fiction-en Uma Thurman aktoresaz egingo det. Ile beltz eta melenan moztua du eta ezpain gorriak. Peluka jarriko det, eta hau egiteko artilea, ariak, tela zatiak eta abar erabiliko ditut. Arropa ez daukat erabakia, agian erdi eroria sorbalda batetik edo. Argazki bat uzten det nere blogean ideia bat egiteko. Lepokoa plastilinaz eta soka batez egin dezaket. Balioko duelakoan,
A I N H O A .

AinnhooA erabiltzaileak esan du...

porcierto, blogean daude
3D-an eginiko akuarelazko marrazkiak?

AinnhooA erabiltzaileak esan du...

a! ta ni naiz Ainhoa Gutiérrez 3.H

Leire(!)* erabiltzaileak esan du...

Ni meninaz mozorratuko naiz.
Velazquezek egin zuen margolanan argentzen ziren andre batzuena.
Ni edurne eta idoia meninak izango gera.Eta Onditz pintora xD.

Trajea ez dakigu oso ngi,pro peluka eta adornoak eskuz egingo ditugu.

Infomarzioa:


Pintore espainola (Sevilla, 1599 - Madril, 1660). Bere margoaren -abarduragatik eta baliabide urriko adierazgarritasunagatik, pintura modernoaren aitzindaritzat, bereziki inpresionistena, hartu izan da. Pacheco pintorearen ikasle eta suhia izan zen. Felipe IV.ak gorteko pintore izendatu zuen. Genero-eszenak eta errege, gortesau, bufoi eta ipotxen erretratuak pintatu zituen. Errealismo barrokoaren eredu gorena da (Meninak, 1656; Iruleak, 1657; Mozkorrak; Vulkanoren sutegia, ~1630; Felipe IV.a Zaldi gainean; Bredako errendizioa, 1635; Venus ispiluduna). Bere koadro gehienak Madrilgo Pradoko museoan daude.

Leire Martin.3h.

Idoia erabiltzaileak esan du...

Ni idoia naiz 3.H-koa eta leire martinek esan duen bezala meninaz mozorratuko gara. Leirek jarri du beharrezko informazioa

Nerea erabiltzaileak esan du...

Kaixo!! Ni Manexekin batera Dalai Lamaz joango nahiz. (Nerea, 3D).

Beñat Madariaga erabiltzaileak esan du...

kaixo ni Beñat Madariaga naiz eta Napoleon Bonapartez mozorrotuko naiz.
bere txanoa ez dakit nola egin baina zihurrenik kartoiez izango da eta bere txaketa ezaugarri hori tela urdina eta botoiak margotuko ditudalakoan nago, prismatiko bat ere erabiliko dut beraren lana ikusiarazteko.

Onditz erabiltzaileak esan du...

Ni leire, Idoia eta edurnerekin mozorratuko naiz.Ni Velazkezez eta beste hiruak meninaz.Leirek jartzen duen informazioa da...

iker agarrista erabiltzaileak esan du...

kaixo ni gladiadorez jantziko naiz. gona, ezpata eta armadura kartoiez egitea pentsatu det.