2008/12/28

2A KOMIKIA SORTZEN
















KAIXO 2A KO IKASLE!
KOMIKIA EGITEN HASTEKO IDEIA PENTSATU BEHAR DUZU. HORRETARAKO, OPORRETAKO EGUNAK ERABILI ETA LAGUNTZA BILATU. BATETIK, ETXEKO SENIDEAK GABONETAKO EGUNETAN. BESTETIK, ETXEKO LIBURUAK, INTERNET, GOOGLE, YOUTUBE, WIKIPEDIA, UDAL LIBURUTEGIA, ZINEMA, TELEBISTA, IRUDIMENA...AUKERA GUZTIAK HORTXE DITUZU...10etik 1 puntu eskuratu ahal izateko BLOG honetan erantzun moduan zure istorioaren gidoia idatzi. Erraza da. Galdera hauek erantzun: ZER gertatuko da, NOLA, NON,ZEIN GARAITAN,ZENBAT DENBORAN, DRAMA ALA UMOREA, ZARATATSUA ALA ISILA, TENTSIO NARRATIBOA, PLANO MOTAK, ADIERAZPENA, MARRAZKI MOTA... URTEBERRION!

18 iruzkin:

martin beitia erabiltzaileak esan du...

Kaixo, Mikel!

Ni Martin naiz, 2A-ko ikaslea.
Nire komikia umorezko istorio bat izango da, gaur egungo kaleetan kokatuta. Pertsonai bat izango da atentzioaren erdia. Hori gertatuko da beste pertsona batekin ikaratu delako, baina irakurleak espero ez duen pertsona batekin... Istorioa motza eta isila izango da, arrazki simpleekin kaleean zehar.

Beno, gogoratu puntua jartzeaz!

Agur!

iker erabiltzaileak esan du...

Kaixo,Iker naiz!!!!!!!!

Nire komikia akziozkoa izango da, Donostiako kale estu batean kokatua. Neska bat bortxatua izango da eta, orduan, bertatik pasatzen zen mutiko bat neska salbatuko du, neska bortxatzen ari den mutikoa jipoitzen. Komikia motza izango da, marrazki simpleekin.

Aio!!!!!!!!

Paula Garaioa erabiltzaileak esan du...
Egileak iruzkina kendu du.
Paula Garaioa erabiltzaileak esan du...

ni paula naiz ta bueno nere komikia itsasontzi batean gertatzen da, mutil batek bere neska lagunari bidaia bat berarekin egitea proposatzen dio. Baina bidaia ez dijoa uste bezain ondo...

Baita ere komiki honen bitartez ba tranmititu nahi dut gizakiek eta animaliek eskubide berdinak dituztela.

Aioo!

Irati erabiltzaileak esan du...

Kaixo, Irati naiz.
Nire komikia flash back bat izango da. Frantziako iraultzaren garaian gertatuko da frantzian bertan, korteko jendearekin. Hasieran, neska bat hilda agertuko da, lurrean botata, odolarekin inguruan. Gero atzera egingo dut, aste bat edo, eta emakume orri gertatzen zaiona kontatuko dut. Gaixotu egingo da, tuberkulosiz, baina inork ez du jakingo...

Agur.

Ane erabiltzaileak esan du...

KOMIKIA

Kaixoooo ! ! ! Ane naiz 2.a koa ! ! ! ! ! !

Nire komikia, akziozkoa izango da. Oso koloretsuak eta biziak izango dira pertsonaiak. Gaur egun gertatutako istorioa da.


Nik imajinatutako komikian, “REZIKLEITOR” izango da pertsonai nagusia. Izan ere, pertsonai xelebre hau, Donostiako super heroia izango da eta Zakarren aurka borroka egin beharko du. Zakarren helburua, mundua zakarrez betetzea da, baina gure super heroia hau saiestuko du zabor guztia erreziklatzen.

Komiki honekin lortu nahi dudana, jendea gure egoera zein den ohartzea da eta konturatzea horrela jarraitzen badugu mundua zaborrez estali egingo dela, hau da, jendeak erreziklatzen ikastea ! ! !

Aiooooooooo ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

leire erabiltzaileak esan du...

Kaixo Leire naiz 2.a ko ikaslea.

Nire komikia umerezkoa izango da.
Familia bat zirko batean lan egiten du eta beti leku batetik bestera doazte.Baina alaba gaztea ez dago ados,dena ez da aterako pentsatuta zegoen bezala.
Leku ezberdinetan gertatzen da, baina garrantsitsuena erroman.
Komiki hau zaratatsua izango da, ikusten den bezala zirko bat delako.
Komiki honekin adierazten dut leku batetik bestera ibiltzea lanarengatik ez dela batere erresa, beti arazoak daudelako adibidez komiki honetan.

aaguurr!

mikelplastika erabiltzaileak esan du...

kaixo 2A gera

Ainhoa erabiltzaileak esan du...

kaixoooo Ainhoa E naiz.

Nire komikia umerozkoa izango da. Donostiako denda batean getatuko da. neska bati ikuitzen duen guztia puskatzennn zaioo, horretan oinaritua izango da. Marrazki simpleekin

iker erabiltzaileak esan du...

kaixo mikel|
iker galparsoro naiz 2.akoa nere istorioa umorezkoa izangoa izango da.Ulian gertatuko da gure garaian,lau haur mendian jolasten egongo dira hiru astakirten datozenean... eta ainbat gauza gertatuko dira.Marrazkiak sinpleak izango dira eta dena lehenengo planoan.
agur!

iker erabiltzaileak esan du...
Egileak iruzkina kendu du.
uxue albas erabiltzaileak esan du...

kaixo!
uxue albas naiz, 2.A ko ikasle bat.
nire komikia, misteriozko istoria bat izango da:5 gazte abandonatutako etxe batera joaten dira oporrak pasatzera, han gauza ikaragarriak gertatzen dira...
ez da oso komiki motza izango.
agur!

Uxue Otaño erabiltzaileak esan du...

kaixo!!
Uxue otaño naiz, 2.a-ko ikasle bat. Nire komikia beldurgarizkoa da. 2009-ko abenduan, 13 urteko nexka bat bere etxean zegoen lasai - lasai telebista ikusten, bat batean itsura txarreko gizon batek txirrina jotzen du gatz eskean etxe barrura sartzen da eta nexkak laban bat ikusten du gizonaren poltsikoan, orduan etxetik joateko esaten dio eta...
Istorioa arratsalde batean gertatzen da. Isila izango da eta 9binetetan egingo dut.

Ondo pasa gabonetan! aio!!!

Mattin Olaetxea erabiltzaileak esan du...

Kaixo Mattin naiz, 2.A-koa:

Nire komikia umorezkoa izango da. 2009-ko neguan Londreseko 22 urteko exploratzaile oso ospetsu bat Ipar Polora dihoa bere barkuarekin hartzak mihatzera baina, bat-batean... 70 urte inguruko agurea aurkitzen du eguzkia hartzen bainujantziarekin eta toalla batean etzanda. Agureak mutilari esaten dio beroketa globala dela eta bertara joan dela eguzkia hartzera! Agur!

julen erabiltzaileak esan du...

Kaixo, Mikel!!

Julen Loiola naiz 2.A-ko ikasle bat. Nire komikia hilketa bati buruzkoa izango da, Parisen kokatuko da, batezere bertako gau euritsuetan, Bigarren Munduko Gerraren garaian.

Aio!!

maren_1712 erabiltzaileak esan du...

kaixo!
Ni Maren Ibarzabal naiz, 2.A-ko ikaslea.
Nire komikia neska bahitu batez izango da, urte asko daramatza bahitua ( pekistaneko gerra hasi zenetik) eta horain eskapatzeko plan bat prestatuko du. Komikia nahiko luzea izango da baina marrazki sinpleekin.

Gaizka erabiltzaileak esan du...

Kaixo Mikel, Gaizka Segui naiz.
Nire komikia beldurrezkoa izango da, Harves Coven, Canadako iparraldean dagoen herri txiki batean gertatzen da.Dany, protagonista, abenduko gau ilun batean animali basati baten eraso bortitz bat jasotzen du, baina, ez du hiltzen izan ere animali horrek izakiak modu bitxi batean jaten ditu.

Oier erabiltzaileak esan du...

Kaixo Mikel!


Nire komikia misteriozkoa izango da.
Las Vegasen gertatutako hilketa bati buruzkoa eta protagonista polizia bat da. Hiltzaileak jendea iltzeko laban bat erabiltzen du eta...
Beno ez dakit luzea edo motza izango den.

aio!